Ahoj Petře
S velkým zájmem sleduji tebou psaný seriál o minimaketách v časopise RC modely.Na fotkách jsem poznal ,že stavíš take dvoplošník z r 1913 Be 2a. V jaké velikosti model stavíš a na jaký pohon -guma,elektro, CO2 nebo jako RC minimaketu ?
Pokud to stavíš jako RC minimaketu jaké je rozpětí a jaký uvažuješ použít pohon?
Zdravím Lada C
Dotaz na Petra Faitla
Moderátoři: Jiří Doležel, Pavel Stráník
Re: Dotaz na Petra Faitla
Rozpětí 760mm, RC minimaketa, pohon bude elektro. Ještě nemám konkrétní motor, záleží na výsledné hmotnosti a taky na velikosti - nechci aby nějak výrazně "trčel". Nejlépe, kdyby se podařilo ho úplně schovat.
Teď nějak stagnuju, už nejmíň půlrok jsem na něj nešáhl, stavěl jsem volné potvůrky. Ale je na pořadu dne, Trnávka se blíží
Je to v měřítku 1:15, které tak nějak preferuji.
Teď nějak stagnuju, už nejmíň půlrok jsem na něj nešáhl, stavěl jsem volné potvůrky. Ale je na pořadu dne, Trnávka se blíží
Je to v měřítku 1:15, které tak nějak preferuji.
0
-
Pavel Stráník
- Reakce: 39
- Příspěvky: 1238
- Registrován: 28 pro 2009 22:46
- Bydliště: Brno
Re: Dotaz na Petra Faitla
Jak jsem se na ty fotky koukal (text jsem jaksi ještě nepřelouskal), tak to asi bude ta prototypová verze s ližinami, ne? Na tu bez ližin mám totiž políčeno, tak abych kdyžtak zvolil něco jiného 
0
Re: Dotaz na Petra Faitla
Není to prototyp.
Přesněji - prototyp měl nezakrytý kokpit i nezakrytý motor. Měl lyžiny.
Pak byla verze BE-2a, s částečně zakrytým kokpitem a prostorem za motorem a s lyžinami.
Pak následovala verze BE-2b s více zakrytým kokpitem a stále s lyžinami.
Pak teprve byla verze BE-2c bez lyžin (ale ne všechny, některé je měly), se stupněnými křídly, kýlovkou, křidélky a dalšími úpravami.
Pak BE-2d, e (co jsi měl ty), f a g, s dalšími úpravami, oblou kýlovkou a pod.
BE-12a měla jiné výfuky (např.) a hlavně - byla jednomístná, stejně jako BE-12b, která měla podobně kapotovaný motor jako SE-5a.
Samozřejmě tam byla spousta jiných úprav - počty párů vzpěr, motory, výzbroj, různé (i vzájemné) rozpětí křídel, tvar a velikost VOP a pod. Bylo by to na delší výpis.
Jednoduše - pokud nechceš stavět verzi s lyžinami, musíš začít až některou verzí BE-2c.
Přesněji - prototyp měl nezakrytý kokpit i nezakrytý motor. Měl lyžiny.
Pak byla verze BE-2a, s částečně zakrytým kokpitem a prostorem za motorem a s lyžinami.
Pak následovala verze BE-2b s více zakrytým kokpitem a stále s lyžinami.
Pak teprve byla verze BE-2c bez lyžin (ale ne všechny, některé je měly), se stupněnými křídly, kýlovkou, křidélky a dalšími úpravami.
Pak BE-2d, e (co jsi měl ty), f a g, s dalšími úpravami, oblou kýlovkou a pod.
BE-12a měla jiné výfuky (např.) a hlavně - byla jednomístná, stejně jako BE-12b, která měla podobně kapotovaný motor jako SE-5a.
Samozřejmě tam byla spousta jiných úprav - počty párů vzpěr, motory, výzbroj, různé (i vzájemné) rozpětí křídel, tvar a velikost VOP a pod. Bylo by to na delší výpis.
Jednoduše - pokud nechceš stavět verzi s lyžinami, musíš začít až některou verzí BE-2c.
0