Stránka 3 z 4

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 05 bře 2023 15:12
od Sopwith
Trup dožbrdlinkován…
Tvarové přepážky na hřbet musím vyrobit nové. Od teď výrobu přepážek nechám až bude trup slepený.

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 09 bře 2023 18:21
od Sopwith
Přepážky na místě.
Nakonec jsem nepoužil ty lamelové a vyrobil nové z 1 mm zrcadélka. Přilepil, dobrousil a zářezy pro lišty budu dělat následně.

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 07 dub 2023 16:16
od Sopwith
Protože teď mají přepážky tloušťku 1 mm tak vyrobím dodatečná sedýlka tam kde se bude spojovat tuhý potah, které se nalepí z boku daných přepážek.

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 07 dub 2023 20:32
od Sopwith
Tak všechny přepážky na místě!

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 08 kvě 2023 21:04
od Sopwith
Jen malá drobnost…podélníčky připraveny na tuhý potah..
Balzu na tuhý potah lícuji jednak mezi podélníky a zároveň vedle sebe. Od motorové přepážky až po konec trupu jsou tři.

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 17 čer 2023 18:38
od Sopwith
Jako šablona tuhého potahu hřbetu se mi nejlépe osvědčil silnější pauzák.

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 17 čer 2023 18:45
od Sopwith
Byť všichni zkušení radili napojit tuhý potah nahoře na podélníku tak jak jsem to měl v ruce tak jsem si říkal “udělám to vcelku”.
Takže pro nějakého dalšího chytráka co neposlouchá rady zkušených:
Ano jde to, ale je to pakárna…😁

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 18 čer 2023 11:44
od Steve
Já to dělám taky vcelku ;)
Ale tady hlavně proto, že na balzu už nešlo nic, potřeboval jsem "přiznat" strukturu dřeva. A spoj by vidět byl.
20210602_160126upr.jpg

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 06 srp 2023 19:01
od Sopwith
Kousek dneska i na Siemensu.
Tuhý potah přední části před kokpitem.
Příště musí být více podélníčků aspoň o dva!

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 06 srp 2023 20:01
od Steve
A proč víc?
Já tam nemám ani jeden, a je to tl. 0,8 mm.
Vzhledem k létům se jinak neprohne a je to plynulé.
Záleží hlavně na přepážkách a hlavně napojení na horní podélník trupu. To je potřeba nalepit svisle (většinou - pokud není přechod lomený i na originálu).

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 06 srp 2023 20:13
od Sopwith
Balza je 0,6 mm a prijde mi, že má snahu se mezi podélníčkama rovnat zpět uprostřed mezi přepážkami.
Mám to vcelku bez napojení tak možná i jak jsem to natahoval😁
Není to nic hrozného ale…

Re: Siemens-Schuckert SSW E.I od SFA

Napsal: 06 srp 2023 20:45
od RCOK
Je vhodné balsový potah predtvarovat vopred na nejakom kopyte-trubke,flaške. Za mokra na kopyte nechat vyschnut, prípadne potom nalakovat. V potahu potom neni pnutie, aj robota s tým je príjemnejšia.